Panasza van?
Megjelent a Panasza van? Segítünk! című fogyasztóvédelmi kiadványsorozat új, 7. és 8. füzete, amely összefoglalja a közműszolgáltatás ki- és visszakapcsolásának szabályait, valamint a legfontosabb közműszolgáltatásokkal kapcsolatos tudnivalókat a társasházak számára.
A most megjelent két új kiadvány a 2016-ban indult fogyasztóvédelmi kampány része, amelynek célja, a tájékoztatás, a fogyasztók tudatosságának növelése. Szó esik benne többek között a tartozás miatti ki- és visszakapcsolás alapvető szabályairól: mi történik, ha a lakossági fogyasztó nem rendezi tartozását, illetve, ha a felhasználó jogszerűtlennek véli a kikapcsolásra vonatkozó eljárást.
A tájékoztatók elérhetőek a megye kormányablakaiban, vagy letölthetők a hivatal weboldaláról: http://www.mekh.hu/fogyasztovedelmi-kiadvanyok
-Kormányhivatal-