Hírek

Népszerű cikkek

Újabb online szolgáltatások

2020. október 17., szombat 08:42

Bővül a www.magyarorszag.hu oldalon elérhető elektronikus szolgáltatások köre: már a lakcímváltozás bejelentése, az elveszett eSzemélyi igazolvány, a jogosítvány és az útlevél pótlása is intézhető személyes megjelenés nélkül, ezáltal a kormányablak felkeresése teljes mértékben kiváltható.

A lakóhelyet, a tartózkodási helyet és az ezeket érintő változásokat kizárólagos tulajdonosként, haszonélvezőként, illetve a szállásadó hozzájárulásával lehet online bejelenteni. Ha a bejelentés nem szállásadóként történik, a kérelemhez a lakás használatára vonatkozó jogosultság igazolására alkalmas nyilatkozatot, vagy okiratot, például bérleti szerződést kell csatolni. Csak érvényes, a központi címnyilvántartásban szereplő címet lehet bejelenteni.

Az eSzemélyi igazolvány – annak érvényességi idején belül, akár többször is – a korábbi okmánnyal csaknem megegyező adattartalommal pótolható. A pótlás évente egyszer, eltulajdonított okmány esetén és 18. életév alatt ingyenes.

Az elvesztett, ellopott igazolvány online pótlását azonban csak az kérheti, akinek az új típusú igazolványa nem tartalmaz tároló elemet (chipet), akinek a chip nem tartalmazza az ujjnyomatát, és aki korábban hozzájárult az ujjnyomata tárolásához a személyi adat- és lakcímnyilvántartásban.

A korábbi okmányhoz rendelt funkciók és szolgáltatások – e-aláírás és időbélyegzés szolgáltatás, vészhelyzet esetén értesítendők telefonszáma – a pótlás után nem érhetők el automatikusan. Ezeknek a funkcióknak a visszaállítása csak személyes ügyintézéssel lehetséges. A vészhelyzet esetén értesítendő telefonszámok utólagos bejelentése viszont kártyaolvasó eszközzel elektronikusan is intézhető a www.magyarorszag.hu oldalon.

MTI

december

1 Adventi koncert

  • Időpont: vasárnap 15:00
  • Helyszín: Várgesztes, templom

15 Adventi vásár

  • Időpont: vasárnap 14:00
  • Helyszín: Várgesztes, Faluház

Szünetel a mobilizált ügyfélszolgálat

2024. november 16., szombat 05:00

A Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium tájékoztatása alapján – a hidegebb időjárási körülményekre tekintettel – 2024. november 17-étől 2025. március 16-áig szünetel a Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálatok kötelező működtetése.

Bővebben

Mobil posta

2024. október 30., szerda 12:21

November 4-étől változik a kiállási ideje.

Bővebben

Címünk

Vértessomlói Közös Önkormányzati Hivatal
2824 Várgesztes, Arany János utca 47.

Elérhetőségeink

Ügyfélfogadás

  • Hétfő: 13 - 16 óráig
  • Kedd: 8 - 12 óráig
  • Csütörtök: 8 - 12 óráig

Legnépszerűbb cikkek