Hírek

Népszerű cikkek

Ideje Ügyfélkaput nyitni!

2017. december 15., péntek 06:23

Akinek még nincs, érdemes Ügyfélkaput nyitnia, mert a regisztráció csak pár percig tart, de annál több előnnyel jár. Ehhez személyazonosító igazolványra és aktív e-mail címre van szükség. Ügyfélkapun sok más mellett az adóügyek is egyszerűbben, kényelmesebben intézhetők.

Jövőre is a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) állítja össze a vállalkozási tevékenységet nem végző magánszemélyek személyijövedelemadó-bevallási tervezetét, a rendelkezésre álló munkáltatói, kifizetői adatok alapján. Az elkészített adóbevallási tervezet az Ügyfélkapun keresztül gyorsan, kényelmesen megtekinthető.

Emellett az Ügyfélkapuval számtalan dolog intézhető az interneten keresztül, például lekérdezhető az adófolyószámla, ellenőrizhető a biztosítási jogviszony, kiváltható a vállalkozói igazolvány, értesítést küld a hivatalos okmányok (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) lejárati idejéről, sőt még a forgalmi engedéllyel és egyéb gépjárművel kapcsolatos ügyek is egyszerűbben intézhetők.

Regisztrálni személyesen az okmányirodákban, a kormányhivatalokban, a NAV ügyfélszolgálatain, valamint a külképviseleteken is lehet. A regisztrációt követően a megadott e-mail címre a rendszer egy egyszer használható aktiváló kódot küld, ami öt napig érvényes.

Ha valaki már rendelkezik Ügyfélkapuval, de nem tud belépni fiókjába, annak több oka is lehet. Ha az aktiválás öt napon belül nem történt meg, a jelszó lejárt vagy az ügyfél elfelejtette a felhasználónevét, akkor személyesen kell felkeresni valamelyik regisztrációs szervet. Ha valaki csak a jelszavát felejtette el, az Ügyfélkapu honlapján újat igényelhet.

Nemzeti Adó- és Vámhivatal Komárom-Esztergom Megyei Adó- és Vámigazgatósága

december

1 Adventi koncert

  • Időpont: vasárnap 15:00
  • Helyszín: Várgesztes, templom

15 Adventi vásár

  • Időpont: vasárnap 14:00
  • Helyszín: Várgesztes, Faluház

Szünetel a mobilizált ügyfélszolgálat

2024. november 16., szombat 05:00

A Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium tájékoztatása alapján – a hidegebb időjárási körülményekre tekintettel – 2024. november 17-étől 2025. március 16-áig szünetel a Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálatok kötelező működtetése.

Bővebben

Mobil posta

2024. október 30., szerda 12:21

November 4-étől változik a kiállási ideje.

Bővebben

Címünk

Vértessomlói Közös Önkormányzati Hivatal
2824 Várgesztes, Arany János utca 47.

Elérhetőségeink

Ügyfélfogadás

  • Hétfő: 13 - 16 óráig
  • Kedd: 8 - 12 óráig
  • Csütörtök: 8 - 12 óráig

Legnépszerűbb cikkek